Ruimte- en personenbeheer (basis)
De module ruimte- en personenbeheer is een basismodule. Hier worden alle brongegevens van de organisatie opgeslagen, zoals bijvoorbeeld vastgoedgegevens, organisatiestructuur, persoonsgegevens en leveranciersgegevens. Alle overige modules werken met de informatie uit deze basismodule.
Objectenbeheer
De module objectenbeheer biedt u de mogelijkheid om al uw objecten binnen uw pand(en) te registreren en beheren. Hierbij kunt u denken aan automaten, beeldschermen, brandblussers, smartphones et cetera. Storingen en incidenten worden automatisch geregistreerd in een logboek. Daarnaast wordt de historie van elk object bijgehouden.
Service management
Met de module service management kunt u alle services ondersteunen, wat zorgt voor een overzichtelijke situatie die de gewenste standaardisatie binnen uw gehele organisatie mogelijk maakt. Daarnaast is een klanttevredenheidsonderzoek naar aanleiding van de geplaatste meldingen een standaard onderdeel van dit pakket. Hiermee kunt u aan de hand van een enquête bepalen of de dienstverlening aansluit op de behoeften van de gebruikers en waar de verbeterpunten van uw dienstverlening liggen.
Contractenbeheer
Met de module contractenbeheer beheert u al uw contracten met leveranciers, huurders en onderhoudsbedrijven op één plek. Marts FMIS biedt de keuze om onderscheid te maken in meerdere zelf te definiëren contractsoorten. In deze module kunt u allerlei informatie opslaan zoals contractantgegevens, contractduur, SLA’s en rappel- en einddatum. U kunt eenvoudig inhoudelijke informatie terugvinden en u wordt tijdig genotificeerd wanneer een contract zijn einddatum nadert.